Senduk Silikon Viral

Harga Semenanjung : RM 125

Tiada penghantaran ke Sabah Dan Sarawak

Harga Promosi : RM 95

Assalamualaikum adik kakok….

Akk ader barang viral ni….tengah meletop letop jadi buruan para suri rumah…


Periuk tak lekat ni memang senang, semua masakan jadi mudah jer…makanan pun sihat tentunya sebab tak banyak guna minyak…guna olive oil jer sikit pun boleh..hihi..

Tapi biasanya mahal harganya dan perlu penjagaan yang rapi…bukan sembarang senduk boleh di gunakan ye tak…Senduk besi awal awal lagi out….Mana boleh sat gi tak tahan lagi…cepat rosak plak kuali/periuk kita….Dahlah beli mahal-mahal kannn…

Untuk mendapat senduk/sudip yang selesa dan boleh diguna untuk periuk tak lekat ni memang payah bukan kata tak ader…ader tapi kadang macam tak selesa guna dan fungsi pun terhad….

So meh akk perkenalkan dengan senduk ni………treeennnngg……

Ni dia senduk viral ada 12 batang semuanya dengan fungsi berbeza…
Mempunyai rintangan haba yang tinggi tu penting tu…..
Ha…ada 3 warna – Pink, Hitam dan Hijau….Nak mana???/

S

Sudu pengalih – Sesuai untuk mengangkat dan mengetos makanan yang berkuah
Sudip Pembalik : Sesuai untuk menggoreng telor, burger dan sebagainye ianya berfungsi untuk mengangkat, dan membalik makanan
Senduk Penceduk : Sesuai untuk menceduk sup, dan makanan berkuah yang lain.
Spatula Bulat : Sesuai untuk mengadun, merata, melipat , mengikis dan sebagainya
Senduk Pasta : Untuk memindahkan pasta, mee , noodle atau apa-apa yang sepertinya
Berus, Pengepit dan Pemukul Telor : Boleh digunakan mengikut fungsi yang sesuai la kan….

Jadi tunggu apa lagi ……Jom beli sekarang sementara ada harga promosi ni…..

Jommmm…

ww. wasap.my/60172768440

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*