Rak Simpan Barang Dapur Stainless Steel

Harga : 2 layer – RM 175(SM), RM 225 (SS)

3 layer – RM 200 (SM), RM250 (SS)


Barang dapur cam botol kicap, tempat simpan rempah ratus, botol sos, dan yang seangkatan dengannye pulak nak letak kat mana ye?

Kira bagus kalo boleh susun simpan dalam kabinet….yang tak der kabinet dapur plak camner…Takkan nak biar bersepah atas meja…eeee….serabut akk…

Boleh dapat gambaran tak ni…

Haaa…Mai tengok hat ni sat…..

Ha kan kemas tu nak letak olive oil pun cantik jer bersusun
Cantikkan banyak barang leh bubuh tu siap ader tempat letak pisau lagi
Di buat dari besi berkualiti
Design yang cantik, Siap ada lubang pengudaraan lagi

So camner? Ok tak? Tentu dapur sis akan nampak kemas dan teraturkann…Pada yang dah ader tu xyahla beli baru bazir je..Guna yang mana ader jer…Tapi kalau ader duit terlebih tu dan nak yang baru silakan lah…

Sebelum klik butang kat bawah tu whatsapp akk dulu ye bukan apa buat pengesahan…kot stok dah abis…atau promosi dah abis…Atau boleh juga komen kat bawah yer…

www. wasap.my/60172768440

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*