Simple Computer Study Table

Harga : RM 210 (SM) – Harga dah termasuk postage

Tiada penghantaran ke Sabah & Sarawak


Pilihan Warna : Hitam, Brown

Material : Particle Board + Stainless Steel

Dimension (LxWxH) : 100cm x 49cm x 75 cm

Functional :

Using it as dressing table, computer desk, bedside desk, office desk, serving table or any other scenes you want for reading, writing, drawing, board games, models, arts and crafts, trade shows, gardening. Simple assemble required, tools and instructions are all included.


Ni ha mejanyer…simple dan ringkas jerkan…

Sape yang kerja guna komputer atau ade anak yang guna komputer buat kerja sekolah ke kolej ke…meja ni sesuai di belikan untuk mereka….

Harga pun berbaloi ni…

Nak menyapu pun senang jer guna meja ni..Tak derv tempat terlindung yang payah nak di sapu…

Desktop tu pun boleh letak atas tu…ikut kreativitilah..
Ha ni yang hitam…Lawa kan..
Jom kita zoom sikit….nampak tak..?

Ok ke ni..? Kalau berminat nak beli…Bolehlah pm akk yer…ni no whatsapp akk….

www. wasap.my/60172768440

Kemudian baru klik bawah ni yer…