Memperkenalkan Jus Mama Mariam – Jus Untuk Ibu Mengandung

Assalamualaikum wbt.... Minta maaf lama tak keluar post....bukan apa terleka dengan sedikit kesibukan ahaks.... Sebelum tu akk nak minta maaf lagi sekali sebab dah tak jual produk Jus Mawar. Bukan apa ramai yang bertanya tentang jus ni.....In shaa Allah  akk masih mencari satu jus yang boleh menggantikan Jus Mawar. Akk nak cari yang terbaik untuk pelanggan akk...In shaa Allah. Adik-adik semua tunggu yer.... Ok sekarang akk nak perkenalkan dulu Jus Mama Mariam . Jus ni untuk ibu-ibu mengandung yer. Kenapa ia dibuat untuk ibu mengandung? Tujuan dah tentulah untuk memberi kekuatan kecergasan or dalam erti kata lain bagi tenagalah senang citer...pada ibu yang mengandung. Bukan ajer untuk ibu tapi juga untuk anak dalam kandungan bagi janin sihat dan kuat.... Boleh kah untuk ibu lepas bersalin??? Sis semua kena faham kita kalo nak makan biarlah yang bersesuaian , since Jus Mama Mariam ni direka untuk ibu mengandung maka adalah tidak digalakkan untuk diambil oleh ibu lepas bersalin. adalah dinasihatkan untuk ibu-ibu yang berpantangan ni cari produk yang sesuai...tak gitu sis semua...lagi kat luar tu banyak produk untuk ibu lepas bersalin kannnn..pilih jer mana yang terbaik....untuk store akk, nanti akk announce yer.....! Ok sambung balik....

Apakah kandungan  Jus Mama Mariam ni? Dan bagaimana rasanyer??

Kandungan Yang Terdapat Dalam Jus MAMA MARIAM
  1. DELIMA - Membantu pembetukan tulang baby  dalam perut. Kulit Mama pun makin gebu dan cerah
    - Delima juga bantu cegah cramp pada kaki ibu hamil, membantu perkembangan otak baby (tinggi FOLIC ACID)
  2. KURMA : - Mengatasi masalah anemia / pening, mual ibu hamil
    - Membantu HB ibu kembali ke paras normal
    - Menambah tenaga Ibu hamil
    - Elakkan ibu hamil dari  sembelit
  3. Habbatusauda : Antibiotik terbaik buat ibu dan baby
  4. PEGAGA : Elakkan kencing kotor ibu hamil
    - Tambah daya ingatan ibu dan baby dalam kandungan
  5. KUNYIT, BAYAM , BROKOLI, BADAM : -Mengelakkan bayi lahir pramatang - Membantu masalah alahan ibu - Menambah IQ baby sejak dari kandungan lagi
  RASA MAMA MARIAM Rasanya sedappp sangat....kalo nak tau cubalaaa... Nak tau detail??? Nak nak?? Sambunggg....    

Related product

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.


    *